Meldpunt suggesties en klachten | Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen

Meldpunt suggesties en klachten

NZVL streeft steeds naar een kwalitatieve dienstverlening.
Is er toch iets fout gelopen?
Heb je een suggestie om onze werking te verbeteren?
Wil je een klacht formuleren over de behandeling van je dossier?
Dan kan je terecht bij ons meldpunt.

Waarvoor kan je bij het meldpunt terecht?

  • Suggesties geven om onze werking te verbeteren.
  • Opmerkingen formuleren over je kantoor of het contact met één van onze medewerkers.
  • Je ontevredenheid uiten over de behandeling van jouw dossier.
  • Een klacht formuleren. 

Hoe gaan we te werk?

  • Je stuurt ons je suggestie of klacht via het invulformulier onderaan de pagina.
  • Er is een invulformulier voor klanten en een invulformulier voor zorgverleners.
  • Je suggestie of klacht wordt geregistreerd en professioneel behandeld.
  • We proberen voor elke klacht een antwoord te formuleren binnen de 10 werkdagen. 

Voor een snelle behandeling raden we je aan het online invulformulier te gebruiken. Maar je kan ook een mail sturen naar suggestiesenklachten@nzvl.be of een brief sturen naar het Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen,  Meldpunt “suggesties en klachten”, Statieplein 12, 9300 Aalst.

Ik ben klant Ik ben zorgverlener

Ik ben een klant


Ik ben een zorgverlener