Vacatures

Commercieel adviseur West-Vlaanderen

Beschrijving

Ben je een ervaren professional of heb je een eerste commerciële werkervaring achter de rug? Dan ben je mogelijk de commercieel adviseur die wij zoeken. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partner voor zekerheid. We verwachten dat je potentiele klanten kan overtuigen om klant te worden bij het Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen.

Profiel

• Enkele jaren commerciële ervaring in de dienstverlenende sector • Commercieel ingesteld, communicatief en overtuigen is je natuurtalent • Gedreven door resultaten en flexibel • Woonachtig in de regio groot Brugge • Flexibele uurrooster • In het bezit van een rijbewijs B

Aanbod

• een voltijdse job met veel autonomie • Een gevulde agenda (door eigen call center medewerkers) • kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding • een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket met een marktconform vaste verloning aangevuld met een variabele premie en extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-, tand- en een inkomensgarantieverzekering) • bedrijfswagen en tankkaart

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Call Agent in Oostende

Beschrijving

Je contacteert prospecten, informeert hen over onze dienstverlening en producten en je plant afspraken in voor onze commerciële adviseurs. Je staat garant voor een kwalitatief en klantgerichte werking en bent mee verantwoordelijk voor het behalen van onze commerciële doelstellingen. Kortom je bent een belangrijke schakel in zowel onze marketing- als commerciële strategie.

Profiel

• Je beschikt over uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden; • Je wordt gedreven door resultaten te boeken; • Je bent stressbestendig en positief ingesteld; • Ervaring in de callcenterwereld is een pluspunt; • Je bent flexibel en bereid om één maal per week tot 20u te werken.

Aanbod

• een deeltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; • een hecht team met een fijne dynamiek waarin we samen groepsresultaten nastreven; • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding; • mogelijkheid om op termijn gedeeltelijk van thuis uit te werken; • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatie- & tandverzekering, groepsverzekering …).

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Digitaal commercieel adviseur - deeltijds

Beschrijving

Jouw succes: prospecten via digitale communicatiekanalen klant maken van ons mooie ziekenfonds. Als digitaal commercieel adviseur ben je het online contact met de prospecten. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling, commerciële empathie en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons digitaal uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partner voor zekerheid.

Profiel

• Je hebt commerciële ervaring in de dienstensector, m.a.w. sales zit in je bloed • Je hebt ervaring met en uitgebreide kennis van digitale business • Je hebt een doorgedreven kennis van applicaties zoals Zoom & Teams • Je werkt op bachelor niveau • Ervaring met ziekteverzekering is een pluspunt • Je bent communicatief sterk • Je bent leergierig en neemt vlot initiatief • Je kan tot 2 keer per week tot 20u werken en je kan de overige werkuren vrij indelen

Aanbod

• een deeltijdse commerciële job van 20u in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering …)

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Dossierbeheerder Ziekteverzekering (M/V)

Beschrijving

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het correct verwerken van aansluitingen bij het ziekenfonds evenals het actualiseren van de klantendossiers. Je verwerkt zelfstandig alle aanpassingen in dossiers in lijn met de procedures en de wetgeving. Je volgt de evolutie van de reglementering nauwgezet op en je houdt je kennis up-to-date. Je beantwoordt zowel mondeling als schriftelijk vragen van klanten, klantenadviseurs of externe instanties.

Profiel

 Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige relevante ervaring  Ervaring met ziekteverzekering is een pluspunt  Je bent sterk in analyse en interpretatie van de wetgeving  Je beschikt over een uitgesproken klant- en servicegerichte ingesteldheid  Je profileert je als een enthousiaste, communicatieve en dynamische teamplayer  Je bent leergierig en neemt vlot initiatief

Aanbod

een 37-urenweek waarbij de werkweek eindigt op vrijdag om 12u en mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk (work/life balans)  een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie  een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief  mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding  een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …)

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Medewerker Klantendienst (M/V)

Beschrijving

Je maakt deel uit van onze klantendienst te Aalst en bent samen met je 7 collega’s verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van een professionele klantendienst. Jouw opdrachten: • Je behandelt in eerste lijn inkomende telefoons en ook inkomende mails en chats • Je bent in alle omstandigheden vriendelijk en zorgt voor een snelle en correcte oplossing • je bent leergierig en houdt je kennis graag up to date. • Je bewaakt de verwachte doelstellingen waaronder percentage van opnemen telefonie

Profiel

• Je hebt een bachelor niveau en een eerste ervaring in een gelijkaardige job waar telefonische klantencontacten, organisatie en opvolging van servicenormen centraal stonden. • Je bent communicatief en weet je vlot verstaanbaar te maken in het Nederlands en hebt noties van het Frans. • Je werkt vlot met MS Office. • Je bent enthousiast, gedreven en werkt zeer nauwkeurig en goed georganiseerd. • Je stelt je steeds klantgericht en behulpzaam op. Je hebt een vriendelijke en open houding en helpt zowel interne medewerkers als klanten op een efficiënte wijze verder.

Aanbod

• een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie (een 4/5de werkregime is eveneens bespreekbaar) • kansen op een verdere professionele ontplooiing en een continue opleiding • een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket en ruime extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-, tand- en een inkomensgarantieverzekering) • een leuke werkplek

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Dossierbeheerder Arbeidsongeschiktheid

Beschrijving

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het correct berekenen van het vervangingsinkomen van onze klanten. Je verwerkt zelfstandig alle dossiers in lijn met de procedures en de wetgeving. Je volgt de evolutie van de reglementering nauwgezet op en je houdt je kennis up-to-date. Met je conceptuele manier van denken werk je continu mee aan het optimaliseren van onze processen.

Profiel

• Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige relevante ervaring • Ervaring met ziekteverzekering is een pluspunt • Je bent sterk in analyse en interpretatie van de wetgeving • Je beschikt over een uitgesproken klant- en servicegerichte ingesteldheid • Je profileert je als een enthousiaste, communicatieve en dynamische teamplayer • Je bent leergierig en neemt vlot initiatief

Aanbod

• een 37-urenweek waarbij de werkweek eindigt op vrijdag om 12u (work/life balans) • een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …)

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Adviserend arts(en) (m/v/x) voor de regio’s Oost-, West-Vlaanderen en Vlaams-Brabant met administratieve standplaats in Aalst

Beschrijving

Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging in uw loopbaan, waarbij een evenwicht tussen uw privé- en uw beroepsleven belangrijk is? Dan is dit de geknipte functie voor u! Werken als adviserend arts is een uitdagende job waarbij het contact met patiënten centraal staat. Hoewel u zelf geen zorgen verstrekt, komt u in aanraking met een grote verscheidenheid aan pathologieën en de mogelijke gezondheidszorgen die geboden kunnen worden. Deze job biedt u bovendien de kans om een aanzienlijke bijdrage te leveren aan het welzijn van deze patiënten: dankzij uw begeleiding kunnen patiënten opnieuw een sociale en professionele rol opnemen in de maatschappij. Uw taken: - U evalueert de arbeidsongeschiktheid van langdurig zieken en samen met een multidisciplinair en administratief team begeleidt u hen in hun arbeidsongeschiktheid en bij de terugkeer naar werk. - U overlegt met externe betrokken partners zoals de huisarts, de preventie-adviseur- arbeidsarts, de VDAB, het RIZIV en andere actoren, om na te gaan of, en in welke mate, de patiënt opnieuw het werk kan hervatten en te bepalen welke stappen ondernomen kunnen worden voor de terugkeer naar werk. - U informeert en adviseert de patiënten tijdens de raadpleging bij vragen over gezondheidszorgen en de terugbetaling ervan en ondersteunt hen naar werkhervatting toe, met aandacht voor een correcte besteding van de middelen van de sociale zekerheid in toepassing van de wetgeving. - U verwerkt bepaalde taken en aanvragen binnen de gezondheidszorgen.

Profiel

- U bent arts; - U bent Belg of burger van een andere staat die deel uitmaakt van de Europese Economische Ruimte of van de Zwitserse Bondsstaat; - U hebt een toelating om de geneeskunde in België te beoefenen; - U hebt kennis van de reglementering inzake de Belgische ziekte- en invaliditeitsverzekering (geneeskundige verzorging en arbeidsongeschiktheid); - U hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan zich mondeling goed uitdrukken in het Frans; - U hebt praktijkervaring als arts in de curatieve sector. Een opleiding in de verzekeringsgeneeskunde is een pluspunt; - U beschikt over een wagen. - Deze functie kan niet gecombineerd worden met een functie in de curatieve sector.

Aanbod

- Een contract van onbepaalde duur, voltijds of deeltijds; - Een aantrekkelijk loonpakket met 13e maand, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, … - In deze uitdagende job krijgt u de kans om zich op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen; - U krijgt ondersteuning, zowel op het vlak van de administratie als bij het inhoudelijke werk, dankzij een gedreven team dossierbeheerders, paramedici, adviserend verpleegkundigen en collega-adviserend-artsen. Geïnteresseerd ? Stuur uw sollicitatiebrief, cv en motivatie naar de : Landsbond van de Neutrale Ziekenfondsen Ter attentie van mevrouw Van Lancker, HR Officer Charleroisesteenweg 145 - 1060 Brussel Of via mail : carine.vanlancker@union-neutre.be Voor meer informatie over de functie richt u zich tot Dr. Reynders – Arts-Directeur – heidi.reynders@union-neutre.be

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Manager/expert digitale campagnes

Beschrijving

We zijn op zoek naar een expert digitale campagnes met focus op leadgeneration. We zouden ons servicegericht ziekenfonds graag aan zo veel mogelijk mensen kenbaar maken en daarvoor hebben we jou nodig. Jouw uitdagingen: * je staat in voor de uitwerking van digitale marketingcampagnes van A tot Z, in samenwerking met je collega’s van de marketing- en commerciële dienst * je bent verantwoordelijk voor de opzet, het beheer en de opvolging van de acties en stuurt bij waar nodig * je volgt de resultaten van de campagnes nauw op * je monitort de campagnes op onze markt en speelt hierop in * je optimaliseert de flow met focus op leadgeneration

Profiel

* je hebt minimaal 5 jaar ervaring in digitale campagnes * je werkt op masterniveau * je beschikt over een sterk inzicht in data en bent vertrouwd met Google Analytics, Google Tag Manager en Google Adwords * je hebt ervaring met het opzetten en beheren van socialemediacampagnes op Facebook, LinkedIn en Instagram en de bijhorende tools * je hebt ervaring met marketing automation en het opzetten van leadgen flows en gesegmenteerde e-mailcampagnes * je hebt commerciële feeling en bent analytisch ingesteld * kennis van website-optimalisatie (SEO/SEA) is een leuke extra

Aanbod

* bij het NZVL kom je terecht in een warme organisatie met een groot hart voor collega’s en klanten * je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om je ding te doen vanuit jouw talenten * een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; * kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; * een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket, een bedrijfswagen en extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, een hospitalisatie-, tand -, inkomensgarantie- en groepsverzekering).

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Commercieel Adviseur West-Vlaanderen (m/v)

Beschrijving

Ben je een ervaren professional of heb je een eerste commerciële werkervaring achter de rug? Dan ben je mogelijk de commercieel adviseur die wij zoeken. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partner voor zekerheid. We verwachten dat je potentiele klanten kan overtuigen om klant te worden bij het Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen

Profiel

* Enkele jaren commerciële ervaring in de dienstverlenende sector * Ervaring met het maken van afspraken bij prospecten * Commercieel ingesteld, communicatief en overtuigen is je natuurtalent * Gedreven door resultaten en flexibel * Woonachtig in de regio groot Brugge (werkgebied driehoek Brugge-Ieper-Roeselare) * Je kan minimum 2 keer per week tot 21 u werken en je kan de overige werkuren vrij indelen * In het bezit van een rijbewijs B

Aanbod

* een voltijdse job met veel autonomie * een gevulde agenda * kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding * een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-, tand- en een inkomensgarantieverzekering) * bedrijfswagen en tankkaart

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Kan ik je helpen?Kan ik je helpen?

Solliciteer

Wens je te solliciteren voor ?
Vul dan onderstaande gegevens in en upload je cv en/of motivatiebrief!

Lees onze privacy verklaring.