Vacatures

Klantenadviseur regio Aalst (M/V)

Beschrijving

Als klantenadviseur is je grootste uitdaging het leveren van een kwalitatieve, klantgerichte dienstverlening aan onze klanten. Samen met je collega’s werk je ook enthousiast aan de verdere groei van je klantenbestand en de commerciële uitbouw van je kantoren. Je bent een kei in het opvolgen van je klantendossiers en benadert je klant proactief. Voor jou staat de klant dus steeds centraal en je streeft naar een efficiënte en kwalitatieve oplossing voor elke vraag; je leergierigheid, gedrevenheid en professionalisme staan garant voor de continue opbouw van kennis inzake de ziekteverzekering; je informeert, begeleidt en adviseert je klant met de glimlach; samen met je collega’s werk je enthousiast aan de verdere groei van je klantenbestand en de commerciële uitbouw van je regio’s.

Profiel

· Je bent in het bezit van een bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring; · Je bent commercieel ingesteld en houdt van positief communiceren; · Je bent een flexibel persoon en je verplaatsen naar verschillende kantoren in de regio schrikt je niet af; · Je bent in het bezit van wagen en rijbewijs B · Heb je ervaring in een dienstverlenende sector dan heb je een streepje voor · Door je gedrevenheid en enthousiasme ga je geen uitdaging uit de weg; · Je drukt je vlot uit in het Nederlands en hebt noties Frans

Aanbod

· Een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; · Kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; · Een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket en extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie- en inkomensgarantieverzekering) Mail je CV en motivatiebrief naar Cynthia De Waele, HR Manager via cynthiadewaele@nzvl.be. Verdere vragen? Bel gerust op het nummer 053 76 99 92.

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Operationeel manager hulpmiddelenwinkel ComfoPlus

Beschrijving

ComfoPlus is de partner van de twee Vlaamse Neutrale Ziekenfondsen voor advies, verhuur en verkoop van medische thuiszorghulpmiddelen. Jaarlijks staan we in voor ruim 10.000 thuisleveringen en toeleveringen aan het kantorennetwerk van onze partners Vlaams & Neutraal Ziekenfonds en Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen. Om de continuïteit te verzekeren van de leiding van ons team hebben we op ons centraal kantoor in Bornem een vacature voor een (m/v) Als operationeel manager werk je actief mee aan de verdere uitbouw van onze dienstverlenende opdracht. Je staat in voor de operationele sturing van de organisatie en het verzekeren van een maximale service aan onze klanten in lijn met de sociale en financiële doelstellingen van de opdracht gevende ziekenfondsen. Daartoe zorg je voor een competitief en aantrekkelijk hulpmiddelen aanbod door een grondige prospectie van de markt en efficiënte onderhandelingen met onze leveranciers. Ook het opmaken van een transparante begroting, de nauwe opvolging van de doelstellingen en de voorbereiding van en rapportering naar het directiecomité toe zijn een belangrijke verantwoordelijkheid. Je geeft leiding aan een ploeg van een tiental medewerkers die je motiveert en ondersteunt in hun dagelijks engagement. Ook het vertegenwoordigen van onze organisatie extern vertrouwen we aan jou toe.

Profiel

Je behaalde een bachelor of masterdiploma in een paramedische of juridisch/economische richting en kan bij voorkeur terugvallen op een goede kennis van de hulpmiddelensector en de regelgeving i.v.m. mobiliteitshulpmiddelen. Je bent een verbindend en inspirerend manager en hebt ervaring met het coachen van een gespecialiseerd team. Je kennis vertaal je op een kernachtige en duidelijke wijze. Procesverbetering, klantgerichtheid en zin voor service zijn je tweede natuur. Als persoon ben je discreet, empatisch en open minded. Je geeft blijk van de nodige beslissingskracht maar bent een teamspeler met een grote flexibiliteit.

Aanbod

Een verantwoordelijke en erg afwisselende job in samenwerking met een gedreven en kameraadschappelijke ploeg. Je krijgt ruimte voor initiatief en een passend en motiverend loonpakket aangevuld met extra-legale voordelen en een firmawagen. Het contract is voor onbepaalde duur. Interesse? Stuur je motivatiebrief met cv voor 1 mei naar will.van.herp@comfoplus.be. www.comfoplus.be

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Dossierbeheerder Arbeidsongeschiktheid (M/V)

Beschrijving

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het correct berekenen van het vervangingsinkomen van onze klanten. Je verwerkt zelfstandig alle dossiers in lijn met de procedures en de wetgeving. Je volgt de evolutie van de reglementering nauwgezet op en je houdt je kennis up-to-date. Met je conceptuele manier van denken werk je continu mee aan het optimaliseren van onze processen.

Profiel

Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige relevante ervaring Ervaring met ziekteverzekering is een pluspunt Je bent sterk in analyse en interpretatie van de wetgeving Je beschikt over een uitgesproken klant- en servicegerichte ingesteldheid Je profileert je als een enthousiaste, communicatieve en dynamische teamplayer Je bent leergierig en neemt vlot initiatief Jobgerelateerde competenties: Documenten invoeren en de lay-out verzorgen, documenten doorsturen en klasseren, professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...) Persoonsgebonden competenties: zin voor nauwkeurigheid hebben, leervermogen hebben, regels en afspraken nakomen, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken als hecht team.

Aanbod

Een 37-urenweek waarbij de werkweek eindigt op vrijdag om 12u (work/life balans) • een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …) Mail je CV en motivatiebrief naar Cynthia De Waele, HR Manager via cynthiadewaele@nzvl.be. Verdere vragen? Bel gerust op het nummer 053 76 99 92

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Commercieel Adviseur Zuid-West Vlaanderen(m/v)

Beschrijving

Ben je een ervaren professional of heb je een eerste commerciële werkervaring achter de rug? Dan ben je mogelijk de commercieel adviseur die wij zoeken. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partnervoor zekerheid.We verwachten dat je potentiele klanten kan overtuigen om klant te worden bij het Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen.

Profiel

Enkele jaren commerciële ervaring in de dienstverlenende sector Ervaring met het maken van afspraken bij prospecten Commercieel ingesteld, communicatief en overtuigen is je natuurtalent Gedreven door resultaten en flexibel Woonachtig in de regio Je kan minimum 2keer per week tot 21 u werken en je kan de overige werkuren vrij indelen In het bezit van een rijbewijs B

Aanbod

Een voltijdse job met veel autonomie Een gevulde agenda Kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-en een inkomensgarantieverzekering) Bedrijfswagen en tankkaart Interesse? Mail je CV en motivatiebrief naar Cynthia De Waele,HR manager via cynthiadewaele@nzvl.be.Verdere vragen? Bel gerust op het nummer 053 76 99 92

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Expert Arbeidsongeschiktheid (m/v)

Beschrijving

Als expert ben je verantwoordelijk voor het inrichten van de processen arbeidsongeschiktheid. Je berekent het vervangingsinkomen van onze klant en je verwerkt zelfstandig alle dossiers in lijn met de procedures en de wetgeving. Je volgt de evolutie van de reglementering nauwgezet op en je verwerft actief kennis met oog op polyvalentie binnen de dienst. Met je conceptuele manier van denken werk je continu mee aan het optimaliseren en documenteren van onze processen. Je deelt procesmatige en technische kennis en geeft ervaring en kennis door aan collega’s en je vertaalt wetgeving en reglementering in werkinstructies. Je zorgt voor een correcte implementatie van nieuwe systemen en applicaties.

Profiel

• Je hebt minimum een bachelor niveau • Ervaring met ziekteverzekering en arbeidsongeschiktheid is gewenst • Je bent sterk in analyse en het inrichten van processen en optimalisaties. • Je bent een problem solver • Je beschikt over een uitgesproken klant- en servicegerichte ingesteldheid • Je profileert je als een enthousiaste, communicatieve en dynamische teamplayer • Je bent leergierig en neemt vlot initiatief

Aanbod

• een 37-urenweek waarbij de werkweek eindigt op vrijdag om 12u (work/life balans) • een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …) Mail je CV en motivatiebrief naar Cynthia De Waele, HR Manager via cynthiadewaele@nzvl.be. Verdere vragen? Bel gerust op het nummer 053 76 99 92

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Digitaal commercieel adviseur (M/V)

Beschrijving

Als digitaal commercieel adviseur ben je het online contact met de prospecten. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling, commerciële empathie en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons digitaal uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partner voor zekerheid. Jouw succes: prospecten via digitale communicatie kanalen klant maken van ons mooi ziekenfonds.

Profiel

Je hebt ervaring met en uitgebreide kennis van digitale business • Je hebt een doorgedreven kennis van applicaties zoals Zoom & Skype • Je bent gedreven om bij te dragen aan de commerciële doelstellingen, m.a.w. sales zit in je bloed • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige relevante ervaring • Ervaring met ziekteverzekering is een pluspunt • Je bent communicatief sterk • Je bent leergierig en neemt vlot initiatief • Je kan tot 2 keer per week tot 20u werken en je kan de overige werkuren vrij indelen

Aanbod

• een voltijdse, hoofdzakelijk telewerk, job in een sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving met veel ruimte voor initiatief • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, …) Mail je CV en motivatiebrief naar Cynthia De Waele, HR Manager via cynthiadewaele@nzvl.be.

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Solliciteer

Wens je te solliciteren voor ?
Vul dan onderstaande gegevens in en upload je cv en/of motivatiebrief!