Vacatures

Expert / dossierbeheerder Gezondheidszorg

Beschrijving

Op de dienst gezondheidszorg berekenen onze dossierbeheerders de uitbetaling van een tussenkomst bij ziekte. Als expert ondersteun je de Manager in het organiseren, optimaliseren en documenteren van de processen gezondheidszorg. Je volgt de evolutie van de reglementering nauwgezet op en je vertaalt deze in procedures. Je behandelt met de nodige zorg de verschillende controles van de overheid (RIZIV en CDZ) en de Audit. Je helpt de dossierbeheerders in het administratief verwerken van verschillende terugbetalingen en forfaits. Met jouw ruime ervaring en analytische geest pak je graag de complexe dossiers aan.

Profiel

• Je hebt een ruime ervaring in ziekteverzekering/gezondheidszorg • Je bent sterk in analyse en interpretatie van de wetgeving • Je beschikt over een uitgesproken klant- en servicegerichte ingesteldheid • Je profileert je als een enthousiaste, communicatieve en dynamische teamplayer • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardige relevante ervaring

Aanbod

• een 37-urenweek die eindigt op vrijdag om 12u en mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk (work/life balans) • een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie • een prettige moderne werkomgeving op onze hoofdzetel te Aalst • mogelijkheid tot permanente vorming en opleiding • een marktconforme verloning en een interessant pakket extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, hospitalisatie-, tand- en groepsverzekering, …)

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Klantenadviseur regio Ninove/Pajottenland (M/V)

Beschrijving

Als klantenadviseur is je grootste uitdaging het leveren van een kwalitatieve, klantgerichte dienstverlening aan onze klanten. Samen met je collega’s werk je ook enthousiast aan de verdere groei van je klantenbestand en de commerciële uitbouw van je kantoren. Je volgt klantendossiers op en benadert je klant proactief. Voor jou staat de klant dus steeds centraal en je streeft naar een efficiënte en kwalitatieve oplossing voor elke vraag je informeert, begeleidt en adviseert je klant met de glimlach.

Profiel

• je leergierigheid, gedrevenheid en professionalisme staan garant voor de continue opbouw van kennis inzake de ziekteverzekering; • je bent in het bezit van een bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring; • je bent commercieel ingesteld en houdt van positief communiceren; • je bent een flexibel persoon en je verplaatsen naar verschillende kantoren in de regio schrikt je niet af; • Je bent in het bezit van wagen en rijbewijs B • heb je ervaring in een dienstverlenende sector dan heb je een streepje voor • je drukt je vlot uit in het Nederlands en hebt noties Frans.

Aanbod

• een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; • kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; • een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket en extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, een hospitalisatie-, tand -, inkomensgarantie- en groepsverzekering).

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Manager/expert digitale campagnes

Beschrijving

We zijn op zoek naar een expert digitale campagnes met focus op leadgeneration. We zouden ons servicegericht ziekenfonds graag aan zo veel mogelijk mensen kenbaar maken en daarvoor hebben we jou nodig. Jouw uitdagingen: * je staat in voor de uitwerking van digitale marketingcampagnes van A tot Z, in samenwerking met je collega’s van de marketing- en commerciële dienst * je bent verantwoordelijk voor de opzet, het beheer en de opvolging van de acties en stuurt bij waar nodig * je volgt de resultaten van de campagnes nauw op * je monitort de campagnes op onze markt en speelt hierop in * je optimaliseert de flow met focus op leadgeneration

Profiel

* je hebt minimaal 5 jaar ervaring in digitale campagnes * je werkt op masterniveau * je beschikt over een sterk inzicht in data en bent vertrouwd met Google Analytics, Google Tag Manager en Google Adwords * je hebt ervaring met het opzetten en beheren van socialemediacampagnes op Facebook, LinkedIn en Instagram en de bijhorende tools * je hebt ervaring met marketing automation en het opzetten van leadgen flows en gesegmenteerde e-mailcampagnes * je hebt commerciële feeling en bent analytisch ingesteld * kennis van website-optimalisatie (SEO/SEA) is een leuke extra

Aanbod

* bij het NZVL kom je terecht in een warme organisatie met een groot hart voor collega’s en klanten * je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om je ding te doen vanuit jouw talenten * een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; * kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; * een contract van onbepaalde duur met een marktconform salarispakket, een bedrijfswagen en extralegale voordelen (waaronder maaltijdcheques, een hospitalisatie-, tand -, inkomensgarantie- en groepsverzekering).

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Commercieel Adviseur West-Vlaanderen (m/v)

Beschrijving

Ben je een ervaren professional of heb je een eerste commerciële werkervaring achter de rug? Dan ben je mogelijk de commercieel adviseur die wij zoeken. In deze functie is je motivatie, positieve uitstraling en leergierigheid het allerbelangrijkste. Na een grondig inwerktraject word jij ons uithangbord bij potentiële klanten en ben je, net zoals onze slogan, een partner voor zekerheid. We verwachten dat je potentiele klanten kan overtuigen om klant te worden bij het Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen

Profiel

* Enkele jaren commerciële ervaring in de dienstverlenende sector * Ervaring met het maken van afspraken bij prospecten * Commercieel ingesteld, communicatief en overtuigen is je natuurtalent * Gedreven door resultaten en flexibel * Woonachtig in de regio groot Brugge (werkgebied driehoek Brugge-Ieper-Roeselare) * Je kan minimum 2 keer per week tot 21 u werken en je kan de overige werkuren vrij indelen * In het bezit van een rijbewijs B

Aanbod

* een voltijdse job met veel autonomie * een gevulde agenda * kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding * een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen (waaronder een hospitalisatie-, tand- en een inkomensgarantieverzekering) * bedrijfswagen en tankkaart

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Adviserend arts (m/v/x) voor de regio’s Oost- en vooral West-Vlaanderen met administratieve standplaats in Aalst

Beschrijving

Bent u op zoek naar een nieuwe uitdaging in uw loopbaan, waarbij een evenwicht tussen uw privé- en uw beroepsleven belangrijk is? Dan is dit de geknipte functie voor u! Werken als adviserend arts is een uitdagende job waarbij het contact met patiënten centraal staat. Hoewel u zelf geen zorgen verstrekt, komt u in aanraking met een grote verscheidenheid aan pathologieën en de mogelijke gezondheidszorgen die geboden kunnen worden. Deze job biedt u bovendien de kans om een aanzienlijke bijdrage te leveren aan het welzijn van deze patiënten: dankzij uw begeleiding kunnen patiënten opnieuw een sociale en professionele rol opnemen in de maatschappij. Uw taken: - U evalueert de arbeidsongeschiktheid van langdurig zieken en samen met een multidisciplinair en administratief team begeleidt u hen in hun arbeidsongeschiktheid en bij de terugkeer naar werk. - U overlegt met externe betrokken partners zoals de huisarts, de preventie-adviseur- arbeidsarts, de VDAB, het RIZIV en andere actoren, om na te gaan of, en in welke mate, de patiënt opnieuw het werk kan hervatten en te bepalen welke stappen ondernomen kunnen worden voor de terugkeer naar werk. - U informeert en adviseert de patiënten tijdens de raadpleging bij vragen over gezondheidszorgen en de terugbetaling ervan en ondersteunt hen naar werkhervatting toe, met aandacht voor een correcte besteding van de middelen van de sociale zekerheid in toepassing van de wetgeving. - U verwerkt bepaalde taken en aanvragen binnen de gezondheidszorgen.

Profiel

- U bent arts; - U bent Belg of burger van een andere staat die deel uitmaakt van de Europese Economische Ruimte of van de Zwitserse Bondsstaat; - U hebt een toelating om de geneeskunde in België te beoefenen; - U hebt kennis van de reglementering inzake de Belgische ziekte- en invaliditeitsverzekering (geneeskundige verzorging en arbeidsongeschiktheid); - U hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan zich mondeling goed uitdrukken in het Frans; - U hebt praktijkervaring als arts in de curatieve sector. Een opleiding in de verzekeringsgeneeskunde is een pluspunt; - U beschikt over een wagen. - Deze functie kan niet gecombineerd worden met een functie in de curatieve sector.

Aanbod

- Een contract van onbepaalde duur, voltijds of deeltijds; - Een aantrekkelijk loonpakket met 13e maand, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, … - In deze uitdagende job krijgt u de kans om zich op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen; - U krijgt ondersteuning, zowel op het vlak van de administratie als bij het inhoudelijke werk, dankzij een gedreven team dossierbeheerders, paramedici, adviserend verpleegkundigen en collega-adviserend-artsen. Geïnteresseerd ? Stuur uw sollicitatiebrief, cv en motivatie naar de : Landsbond van de Neutrale Ziekenfondsen Ter attentie van mevrouw Van Lancker, HR Officer Charleroisesteenweg 145 - 1060 Brussel Of via mail : carine.vanlancker@union-neutre.be Voor meer informatie over de functie richt u zich tot Dr. Reynders – Arts-Directeur – heidi.reynders@union-neutre.be

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Kan ik je helpen?Kan ik je helpen?

Solliciteer

Wens je te solliciteren voor ?
Vul dan onderstaande gegevens in en upload je cv en/of motivatiebrief!

Lees onze privacy verklaring.