Vacatures

Manager dienst Maatschappelijk Werk

Beschrijving

• Je coacht onze dienst maatschappelijk werk, een team van 15 gemotiveerde mensen, die actief zijn in heel Vlaanderen om de correcte operationele werking te garanderen. • Je vertaalt de jaarlijkse kwaliteitsplanning naar operationele doelstellingen. • Je vertegenwoordigt ons ziekenfonds in verschillende provinciale overlegstructuren. • Als signaalfunctie meet je de behoeften van onze klanten en past de interne werking hierop aan. • Je staat in voor een correcte en klantvriendelijke dienstverlening en een efficiënte en éénvormige werking van de dienst maatschappelijk werk. • Je maakt eveneens actief deel uit van het team als maatschappelijk werker.

Profiel

• Je beschikt minimum over een bachelor diploma in het studiegebied gezondheidszorg of sociaal-agogisch werk • Je hebt ervaring met coachend leidinggeven • Ervaring in een ziekenfonds is een pluspunt • Je bent flexibel, communicatief en een dynamische klantgerichte teamspeler • Affiniteit met de sociale sector is noodzakelijk • Je bent Nederlandstalig en hebt noties Frans • Je hebt een rijbewijs B en je bent bereid om verplaatsingen over gans Vlaanderen te doen.

Aanbod

• een leuke dynamische werkplek te Aalst • een competitief salaris op basis van jouw capaciteiten en ervaring • kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; • hospitalisatie-, tand-, inkomensgarantie- en groepsverzekering • maaltijdcheques van €8 per dag • bedrijfswagen met tankkaart, smartphone met abonnement

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Maatschappelijk werker voor de Zuid O-Vlaanderen (m/v)

Beschrijving

• Je maakt deel uit van onze dienst maatschappelijk werk, een team van 14 gemotiveerde mensen, die actief zijn in heel Vlaanderen • Je staat in voor de eerstelijnshulpverlening aan onze klanten ,zowel via telefoon, mail als op huisbezoek • Je informeert en adviseert onze klanten over vragen rond thuiszorg en sociale administratie • Je volgt de administratie van de klantendossiers nauwgezet op

Profiel

• Je beschikt over een bachelor diploma maatschappelijk assistent • Je bent flexibel, communicatief en een dynamische klantgerichte teamplayer • Affiniteit met de sociale sector is noodzakelijk • Je bent Nederlandstalig en hebt noties Frans • Je hebt een rijbewijs B en bent in het bezit van een wagen

Aanbod

• een voltijdse job in een dynamische omgeving en sterk groeiende organisatie; • een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk salarispakket en extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, .. • een leuke werkplek.

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Communicatie marketeer / copywriter

Beschrijving

Je rol als Marketeer communication/copywriter omvat het optimaliseren van de visibiliteit van ons ziekenfonds en de verantwoordelijkheid voor de contentmarketing bij zowel interne als externe communicatie zoals onze nieuwsbrieven, social media kanalen, intranet, website en app. Je werkt hiervoor in tandem met de marketingmanager. Jij bent een echte specialist in communicatie. Voor deze functie doe je dan ook een beroep op je vlotte pen. Je kan projectmatig werken en hebt de ambitie om de online visibiliteit te perfectioneren en van de nodige content te voorzien. Jouw doel is om de look en feel van onze website en social media aantrekkelijk te (onder)houden. Daarnaast word je ook de draaischijf voor de interne communicatie/marketing.

Profiel

Een Marketeer communication/copywriter met bewezen ervaring (minstens 3 jaar) in e-Marketing & communicatie Om deze functie in te vullen moet je beschikken over minimaal een bachelordiploma of ben je gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een perfecte kennis van de Nederlandse taal en je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden. Je bent een teamspeler en een motivator met een proactieve en positieve houding. - Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Toespraken - Een partnernetwerk uitbouwen - Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen - Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Catalogi, brochures, affiches - Een aanbod ontwikkelen van publicaties op uiteenlopende communicatiedragers - Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Intern publicatieblad, interne nota's - Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen - Schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten uitwerken - De kwaliteit van de verspreide informatie controleren - Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Tijdschriften, persdossiers, persoverzicht - De communicatie voorbereiden (inhoud verzamelen, evalueren, selecteren, opstellen, ...) - Schriftelijke communicatiedragers opstellen: Nieuwsbrief, e-nieuwsbrief (mailings) - Persoonsgebonden competenties - Zelfstandig werken - Contactvaardig zijn - Klantgerichtheid - Samenwerken als hecht team - Zin voor nauwkeurigheid hebben

Aanbod

· een leuke dynamische werkplek te Aalst · een competitief salaris op basis van jouw capaciteiten en ervaring · kansen op een professionele ontplooiing en een continue opleiding; · hospitalisatie-, tand-, inkomensgarantie- en groepsverzekering · maaltijdcheques van €8 per dag · 2 dagen telewerk per week

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

KRUNSJ (jeugddienst) zoekt een educatief medewerker voor inclusieve vakantiewerking

Beschrijving

Jouw focus ligt op het realiseren van inclusie in de vrije tijd van kinderen en jongeren. Jouw taken: ● de interne organisatie van onze inclusieve vakantiewerking mee realiseren ● meewerken aan de verdere ontwikkeling en uitvoering van het diversiteits- en inclusiebeleid. ● begeleiding op vraag uitwerken, zowel binnen de eigen werking als daarbuiten. ● vormingsnoden detecteren en hierop een gepast antwoord ontwikkelen. ● mee organiseren en evalueren van vakanties voor kinderen en jongeren van 5 tot 18 jaar. ● een doorleefde visie op inclusie uitdragen, zowel in de vakantie- als de vrijwilligerswerking. ● Initiatieven nemen om de vrijwilligerswerking aantrekkelijk te houden en het vrijwilligersbeleid mee uitwerken.

Profiel

● Je bent een jeugdwerker(-ster) met een diploma op bachelor- of masterniveau (bijvoorbeeld pedagogische opleiding). Wie je bent vinden we belangrijker dan je specifieke diploma. ● Je beschikt over een ruime kennis of ervaring op het vlak van begeleiden van kinderen en jongeren met specifieke ondersteuningsnoden. ● Pluspunten: ● vrijwilliger in het jeugdwerk ● attest (hoofd)animator ● werkervaring in het jeugdwerk ● Je kan je inleven in de wereld van kinderen en jongeren. ● Je ziet verbeterprojecten en neemt het initiatief om ze tot een goed einde te brengen. ● Je kan in een vrijwilligersomgeving veiligheid creëren en kan ook omgaan met eventuele weerstand. ● Je durft jezelf in vraag te stellen. ● Je werkt graag zelfstandig met ruime verantwoordelijkheid. ● Je hebt organisatorisch talent, zowel in de vakantiewerking als op kantoor. ● Je ziet het als een uitdaging om zowel ervaren als minder ervaren vrijwilligers te coachen. ● Je bent correct in het opstellen van mails en het communiceren via telefoon. ● Je kan werken met het Office-pakket. ● Je bent bereid tot avond- en weekendwerk. ● Je beschikt over een rijbewijs B.

Aanbod

● Je werkt in een team van zeven personen. Er is veel ruimte voor persoonlijke inbreng. ● Een voltijdse job met een contract van onbepaalde duur. ● Gratis woon-werkverkeer indien openbaar vervoer. ● Extralegale voordelen zoals: ● groeps- en hospitalisatieverzekering ● eco- en maaltijdcheques ● Werken volgens glijdende werktijden, mogelijkheid tot thuiswerk (maximum 2 dagen per week). ● Verloning volgens de barema’s van het Paritair Comité 329 voor de socio-culturele sector. ● Indiensttreding vanaf maandag 17 januari. ● Plaats van tewerkstelling: Aalst. We verwachten voor 24/11/2021 een gemotiveerde sollicitatiebrief met cv. Stuur dit alles naar Krunsj op het mailadres: sollicitaties@krunsj.be t.a.v. Marijke Van den hove. Voor meer informatie kan je mailen naar sollicitaties@krunsj.be. Surf zeker eens naar www.krunsj.be

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Stafmedewerker Neutrale Zorgkas Vlaanderen

Beschrijving

Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitbouw, coördinatie, planning, implementatie, ondersteuning en opvolging van het kwaliteitssysteem binnen de Neutrale Zorgkas in samenwerking met het management. Vanuit je rol als stafmedewerker voer je steekproeven uit, adviseer je de medewerkers en experten bij het opstellen, meten en visualiseren van indicatoren. Je neemt als projectmedewerker deel aan projecten in het kader van kwaliteit, risicomanagement en AVG. In drukke periodes en als back-up wordt je ingeschakeld in de operationele werking op het domein ‘zorgtickets’.

Profiel

Je behaalde minimaal een bachelordiploma, bent vertrouwd met het juridische kader en hebt interesse voor de materie van de Vlaamse sociale bescherming. Je beschikt over de nodige informaticakennis (diverse officeprogramma’s) en bent bereid steeds bij te scholen. Als persoon getuig je van een klantgerichte en flexibele houding. Je werkt nauwkeurig en denkt proactief. Je kan open communiceren. Je kan zelfstandig werken, maar daarnaast ook goed in een team functioneren.

Aanbod

Een uitdagende en zeer afwisselende job. Het contract is voor onbepaalde duur en extralegale voordelen worden binnen het loonpakket voorzien. Je werkplaats is onze administratieve zetel in Lier. Interesse? Stuur je motivatiebrief met cv vóór 26 november naar: Neutrale Zorgkas Vlaanderen, Veronique Van Moer, Antwerpsestraat 145, 2500 Lier of e-mail: veronique.van.moer@neutralezorgkas.be

Heb je interesse?

Solliciteer snel via onderstaande link en stuur ons jouw CV en/of motivatiebrief door!

Solliciteer

Wens je te solliciteren voor ?
Vul dan onderstaande gegevens in en upload je cv en/of motivatiebrief!